Om Grønnevang Børnehus

Velkommen til Grønnevang Børnehus

Grønnevang Børnehus modtager børn i alderen 0-6 år og består af Tolvkarlevej, som er vores vuggestue og Frødalen som er vores børnehave.

Vi ligger midt i den skønne natur i Hillerød Øst, tæt på St. Dyrehave, vandhuller og naturlegeplads.

Vi mener, at der skal være tid og overskud til fordybelse, den gode lege, det skøre påhit og den planlagte læring. Hverdagen med børnene er præget at trygge relationer og samspil mellem børn og voksne og børnene i mellem.

Vi udlever vores værdier – i respekt for og anerkendelse af, at vi alle er forskellige. Det enkelte barn skal føle sig set, anerkendt og inkluderet.

Hvis du vil vide mere om os, er du meget velkommen til at kontakte daglig leder Lene Nørgaard, telefon 72324750.

Vi er en del af område St.Dyrehave og hører til skoledistrikt Grønnevang Skole, afdeling Jespervej.